Ogłoszenie


Jeżeli chcesz zareklamować swoje usługi na forum poczytaj tu: Klik






Zasady Forum




I. REGULAMIN.


Użytkownicy nie zarejestrowani mają ograniczone prawa korzystania z forum. Mogą jedynie je przeglądać; aby mieć możliwość wypowiedzi na forum, należy się zarejestrować. Rejestracja na forum daje użytkownikowi szereg dodatkowych możliwości i jest jednoznaczna z zaakceptowaniem treści niniejszego regulaminu.

1.
Forum jest miejscem wymiany poglądów, informacji, komentarzy i myśli na różne tematy. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy i moderatorzy serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane przez innych użytkowników na forum.

2.
Rejestracja na forum jest dobrowolna. Podczas rejestracji jedynymi wymaganymi danymi są: adres e-mail, nick, oraz hasło. Inne dane użytkownik podaje dobrowolnie i na własne ryzyko. Jeżeli użytkownik decyduje się na ujawnienie innych swoich danych takich jak nazwisko, adres, numer, telefonu itp. robi to tylko na własną odpowiedzialność.

3.
Niedozwolone jest umieszczanie na łamach forum wszelkich informacji i treści sprzecznych z prawem polskim a w szczególności: wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej , etnicznej, propagujących przemoc, naruszających dobra osobiste osób trzecich, zawierających zwroty i wyrażenie powszechnie uznane za obraźliwe i wulgarne, etc.

4.
Na Forum zabrania się zamieszczania: reklam i ofert bądź też wskazywania lokalizacji umożliwiającej zakup środków oraz przedmiotów, których posiadanie lub handel jest zakazany prawem polskim, zachęcania do stosowania substancji, przedmiotów i praktyk szkodliwych dla zdrowia lub będących niezgodnymi z prawem polskim.

5.
Zabrania się zaśmiecania(spamowania) forum poprzez dublowanie, powielanie tematów celem zwiększania statystyki. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum, będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.

6.
W przypadku naruszenia zasad regulaminu forum administrator i moderatorzy podejmują działania mające na celu usunięcie wypowiedzi (lub ich fragmentów) zawierającej treści niezgodne z regulaminem tak szybko jak to będzie możliwe. W przypadku osób notorycznie naruszających postanowienia regulaminu Administracja zastrzega sobie prawo do wyciagnięcia dodatkowych konsekwencji w postaci: czasowego ograniczenia do dostępu do forum, całkowitego zablokowania dostępu ( z blokadą adresu IP włącznie).

7.
Multikonto - zabrania się zakładania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.


II. BAN i OSTRZEŻENIA


1.
Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.

2.
Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

3.
O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator. W informacji dla zbanowanego użytkownika podaje on przyczynę i czas trwania bana.

4.
Alternatywą bana (lżejszą wersją) jest jest system ostrzeżeń, które mogą być nałożone zarówno przez Administrację, jak i moderatorów. Powyżej 5 ostrzeżeń użytkownik nie będzie mógł postować, powyżej 9 nie będzie mógł czytać forum.


III. ADMINISTRATOR


1.
Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2.
Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3.
Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale "Sprawy forum".

4.
Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny, w szczególności nieaktywnych użytkowników i boty reklamowe.

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo