Ogłoszenie


Jeżeli chcesz zareklamować swoje usługi na forum poczytaj tu: Klik






#41 2009-02-14 14:19:38

Mieszkaniec
Dyskutant
Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 297

Re: co z naszym jeziorem

Powiedz jak on czyścił ?
Moze to być nasza wizytówka . Póżniej można wykupić cały brzeg , zadrzewić itp

Offline

 

#42 2009-02-14 14:34:13

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: co z naszym jeziorem

Mieszkaniec napisał(a):

Powiedz jak on czyścił ?
Moze to być nasza wizytówka . Póżniej można wykupić cały brzeg , zadrzewić itp

no w koncu jakis konkretny gościu,z nabrzezem masz w 100% racje(pewnie jakby było czyste to burmistrz by ziemie wycenił jak z kosmosu)ale cała okolica za murami od strony miasta mogłaby by byc wizytowka miasteczka typowo rekreacyjno-rozrywkowego nie wspomne rzecz jasna o wedkarstwie img/smilies/big_smile

Offline

 

#43 2009-02-14 18:40:46

bombello
Dyskutant
Zarejestrowany: 2007-12-12
Posty: 48

Re: co z naszym jeziorem

no ciekawie by było jak by powstał taki "deptaczek" , ale co do gruntów to by chyba trzeba było o nich pomyśleć przed jakimikolwiek działaniami zaś samooczyszczenie się jeziora: nie byłbym takim optymistą bo proces zarastania postepuje a 7hektarów pow. czy nawet część ciężko by było zrobić w pojedynkę, chyba że pomniejszam możliwości tego Pana(Clark Kent?) który inne okoliczne jeziorko wyczyścił:) chyba trzeba spiąć pośladki i zacząć dokuczać dla burma że to dla nas waży dużo...

Offline

 

#44 2009-02-14 19:33:35

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: co z naszym jeziorem

bombello napisał(a):

no ciekawie by było jak by powstał taki "deptaczek" , ale co do gruntów to by chyba trzeba było o nich pomyśleć przed jakimikolwiek działaniami zaś samooczyszczenie się jeziora: nie byłbym takim optymistą bo proces zarastania postepuje a 7hektarów pow. czy nawet część ciężko by było zrobić w pojedynkę, chyba że pomniejszam możliwości tego Pana(Clark Kent?) który inne okoliczne jeziorko wyczyścił:) chyba trzeba spiąć pośladki i zacząć dokuczać dla burma że to dla nas waży dużo...

drogi kolego w moich oczach oni wzyscy maja nas wszystkich  w (cenzura).....liczy sie tylko kasa i stolek

Offline

 

#45 2009-02-14 20:54:38

Kiki
Administrator
Zarejestrowany: 2007-05-28
Posty: 4006
płeć: chłopak
wiek: w sam raz
skąd: www
zainteresowania: sport, muzyka, oraz gry

Re: co z naszym jeziorem

Oczywiście Mieszkowickie jezioro jest znacznie większe. Podałem tylko przykład, że można, wystarczy tylko bardzo chcieć. A osoba o której wspominałem Clarkiem Kentem nie jest. Po prostu popytał tu i tam, dostał kasiorę z jakiś instytucji, zebrał wszystkich swoich pracowników i wziął się do roboty. Bo chciał. Proste.

Offline

 

#46 2009-02-14 21:17:21

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: co z naszym jeziorem

znasz Kiki jakies podpowiedzi moze by wysmarował petycje do naszego slepego magistratu??? w koncu to jak Mieszkaniec zaznaczył jest mozliwoscia dodatkowych miejsc pracy i dodatkowych dochodów dla naszego miasteczka

Offline

 

#47 2009-02-14 21:22:05

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: co z naszym jeziorem

i bedzie gdzie ryby łowic img/smilies/big_smile

Offline

 

#48 2009-02-14 21:31:22

Kiki
Administrator
Zarejestrowany: 2007-05-28
Posty: 4006
płeć: chłopak
wiek: w sam raz
skąd: www
zainteresowania: sport, muzyka, oraz gry

Re: co z naszym jeziorem

Ha. Tylko, że oni nie odpisują na maile img/smilies/hmm
Gdyby to się udało ( tzn oczyszczenie jeziora), gmina ( i Burmistrz), byłaby na " językach" całego kraju.... sorry rozmarzyłem się.

Offline

 

#49 2009-02-15 10:32:48

bombello
Dyskutant
Zarejestrowany: 2007-12-12
Posty: 48

Re: co z naszym jeziorem

Na jezykach chyba już ktoś z gminy chyba chciał być bo jakieś wstępne rozmowy czy badania(nie znam sprawy dobrze) były. O sprawie nieco wie WOjewodzki Inspektorat środowiska wiec cos musiało być na rzeczy. Tylko dlaczego wszystko ucichło.

Offline

 

#50 2009-02-15 10:38:13

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: co z naszym jeziorem

czytałem biuletyn jakas wzmianka była.......

Offline

 

#51 2009-02-15 22:18:19

Mieszkaniec
Dyskutant
Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 297

Re: co z naszym jeziorem

O ile się orięntuję od strony miasta nabrzeze jest własnością miasta , w części jest w zarządzie nadleśnictwa ( też do łatwego odzyskania ) . Z prywatnymi właścicielami można negocjować w sprawie zamiany gruntów lub wykupienia .
W każdym bądż razie pole do działania już jest .

Offline

 

#52 2009-02-15 22:27:40

walerian
Gość

Re: co z naszym jeziorem

jak by oczyszczono nasze jexioro to po drugiej stronie na pewno powstały by jakieś ośrodki wypoczynkowe a dużą zaletą jest to że w mieszkowicach jest stacja kolejowa 400 m od jeziora
myślę że inwestycja oczyszczenia będzie duża ale eksponaty znalezione w jeziorze pomogą odzyskać troszkę funduszu w nie wpakowanego np:muzeum w miejscu boiska tuż za bramą od podstawówki a wszystko to poprawiło by gospodarkę mieszkowicką na czym by też zarobiła gmina i państwo no i my mieszkańcy
czyste jezioro sprowadziło by też do nas gości z Niemiec którzy by się tu budowali na czym by zyskały firmy budowlane i wszystkie sklepy
a narybek wpuszczony do jeziora sprowadził by grono miłośników wędkowania

 

#53 2009-02-16 08:51:09

midbwoy
Dyskutant
Zarejestrowany: 2008-09-07
Posty: 2097
płeć: bwoy
wiek: mid
skąd: z podwórka
zainteresowania:

Re: co z naszym jeziorem

No to żeś się walerianie rozmarzył img/smilies/wink

Offline

 

#54 2009-02-16 09:11:58

inches
Kłusownik
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 1479
płeć:
wiek:
skąd: minus piętro
zainteresowania: nie wiem nie znam się i ogólnie jestem zarobiony

Re: co z naszym jeziorem

tak nawet to za Niemca tu nie było

Offline

 

#55 2009-02-16 10:26:46

efendi
Kłusownik i... Tańcor :)
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 548

Re: co z naszym jeziorem

będzie jak w Międzyzdrojach w sezonie

Offline

 

#56 2009-02-16 14:06:43

midbwoy
Dyskutant
Zarejestrowany: 2008-09-07
Posty: 2097
płeć: bwoy
wiek: mid
skąd: z podwórka
zainteresowania:

Re: co z naszym jeziorem

img/smilies/big_smile

Offline

 

#57 2009-02-16 16:00:06

midbwoy
Dyskutant
Zarejestrowany: 2008-09-07
Posty: 2097
płeć: bwoy
wiek: mid
skąd: z podwórka
zainteresowania:

Re: co z naszym jeziorem

No. Promenadę gwiazd już mamy, wybudujmy jeszcze molo i Amber Baltic kolo naszego jeziorka, tylko nie za blisko, żeby fale nie podmywały fundamentow i mamy Międzyzdroje pełną gębą.

Offline

 

#58 2009-02-16 17:15:10

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: co z naszym jeziorem

nie zapominajcie ze na razie mamy tu bagno i trzęsawisko img/smilies/big_smile

Offline

 

#59 2009-02-16 21:19:52

gewassa
Dyskutant
Zarejestrowany: 2008-12-08
Posty: 1002
płeć: M
wiek:
skąd: M-ce
zainteresowania:

Re: co z naszym jeziorem

stock84 napisał(a):

nie zapominajcie ze na razie mamy tu bagno i trzęsawisko img/smilies/big_smile

na zdjeciach prezentuje sie nie najgorzej img/smilies/big_smile

http://img147.imageshack.us/img147/7453/jeziorodw1.th.jpg

Ostatnio edytowany przez gewassa (2009-02-16 22:02:13)


...

Offline

 

#60 2009-02-17 12:09:37

Mieszkaniec
Dyskutant
Zarejestrowany: 2009-02-08
Posty: 297

Re: co z naszym jeziorem

Mieszkowice nie były i nie będą kurortem . Jeziorko ma być dla nas , dla naszej przyjemności . Moze w końcu ludzie przestaną uciekać z Mieszkowic , uznają że jest to nizłe miejsce na ziemi .

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo