Ogłoszenie


Jeżeli chcesz zareklamować swoje usługi na forum poczytaj tu: Klik






#1 2008-11-27 22:42:01

inches
Kłusownik
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 1479
płeć:
wiek:
skąd: minus piętro
zainteresowania: nie wiem nie znam się i ogólnie jestem zarobiony

Pozostaną na zawsze !!!

Wątek smutny ale dla mnie cały czas na czasie. Zawsze sobie obiecywałem że nigdy o nich nie zapomnę ...  Gdzieś tam są i napewno na nas patrzą ,starzy kumple Komendant,  Legia , Marian ........

Offline

 

#2 2008-11-27 22:51:57

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: Pozostaną na zawsze !!!

nie martw sie przyjacielu,oni zawsze pozostana w pamięci

Offline

 

#3 2008-11-27 22:53:49

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: Pozostaną na zawsze !!!

a mojej pamieci utkwiły jeszcze dwie osoby o ktorych nie zapomne -Norbert Stasiak i Janek Maj

Ostatnio edytowany przez stock84 (2008-11-27 22:54:33)

Offline

 

#4 2008-11-27 22:56:35

mieto
Yoda
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 3827
płeć: M
wiek: idealny
skąd: Óć
zainteresowania:
Serwis

Re: Pozostaną na zawsze !!!

To Jasiu Maj nie żyje??????????????????????????????????????????????


http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg
tamubezbiecz@wp.pl

Offline

 

#5 2008-11-27 22:58:18

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: Pozostaną na zawsze !!!

niestety powiesił sie w wieku 18 lat czyli nie zyje jakies 13 o ile mnie pamiec nie myli

Ostatnio edytowany przez stock84 (2008-11-27 22:58:37)

Offline

 

#6 2008-11-27 23:01:00

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: Pozostaną na zawsze !!!

jak dobrze pamietam w tym samym roku zgineli tragicznie Komendant,Norbet na motorze koło jeziora w Bielinie i Janek

Offline

 

#7 2008-11-27 23:02:05

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: Pozostaną na zawsze !!!

popraw mnie Inchez jezeli sie myle

Offline

 

#8 2008-11-27 23:04:45

mieto
Yoda
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 3827
płeć: M
wiek: idealny
skąd: Óć
zainteresowania:
Serwis

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Mnie najbardziej boli Legia. Tak się złożyło, że jego ostatni rok był bardzo ściśle ze mną związany, bo razem pracowaliśmy. Oj pamiętam jego ostatnie (niestety) urodziny. Ze 30 osób było. Robiliśmy wtedy na budowie w Niemczech...oj działo się.....


http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg
tamubezbiecz@wp.pl

Offline

 

#9 2008-11-27 23:06:37

stock84
Kłusownik
Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 2590
płeć: M
wiek:
skąd: huj wie
zainteresowania: juz brak

Re: Pozostaną na zawsze !!!

smutne,wszyscy zbyt wczesnie odeszli

Offline

 

#10 2008-11-27 23:38:31

efendi
Kłusownik i... Tańcor :)
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 548

Re: Pozostaną na zawsze !!!

inches napisał(a):

Wątek smutny ale dla mnie cały czas na czasie. Zawsze sobie obiecywałem że nigdy o nich nie zapomnę ...  Gdzieś tam są i napewno na nas patrzą ,starzy kumple Komendant,  Legia , Marian ........

jaki Marian?

Offline

 

#11 2008-11-27 23:55:53

mieto
Yoda
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 3827
płeć: M
wiek: idealny
skąd: Óć
zainteresowania:
Serwis

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Marek Kowalski


http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg
tamubezbiecz@wp.pl

Offline

 

#12 2008-11-28 00:12:37

efendi
Kłusownik i... Tańcor :)
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 548

Re: Pozostaną na zawsze !!!

No tak,znałem ich wszystkich...

Offline

 

#13 2008-11-28 01:03:02

Kiki
Administrator
Zarejestrowany: 2007-05-28
Posty: 4006
płeć: chłopak
wiek: w sam raz
skąd: www
zainteresowania: sport, muzyka, oraz gry

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Nie powinniśmy zapomnieć takze o Bogdanie Charęzie ( z Zielina). Co niektórzy z Naszego grona mieli z nim sporo wspólnego. Między innymi ja.

Offline

 

#14 2008-11-28 01:30:02

efendi
Kłusownik i... Tańcor :)
Zarejestrowany: 2008-02-23
Posty: 548

Re: Pozostaną na zawsze !!!

A Jasiu i Wiesiek Raczykowscy?Nie wspomnę już o Tomku Porczyńskim.

Offline

 

#15 2008-11-28 16:55:46

mieto
Yoda
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 3827
płeć: M
wiek: idealny
skąd: Óć
zainteresowania:
Serwis

Re: Pozostaną na zawsze !!!

efendi napisał(a):

A Jasiu i Wiesiek Raczykowscy?Nie wspomnę już o Tomku Porczyńskim.

Tomek hmmm spoko był gość. Z moją siostrą do klasy chodził....


http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg
tamubezbiecz@wp.pl

Offline

 

#16 2008-11-28 16:57:20

mieto
Yoda
Zarejestrowany: 2007-11-30
Posty: 3827
płeć: M
wiek: idealny
skąd: Óć
zainteresowania:
Serwis

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Kiki napisał(a):

Nie powinniśmy zapomnieć takze o Bogdanie Charęzie ( z Zielina). Co niektórzy z Naszego grona mieli z nim sporo wspólnego. Między innymi ja.

Boguś przecież chodził z nami do szkoły! Bodaj mój rocznik. Z Legią bardzo się kolegowali.
Że też, cholera jasna, dobrych ludzi los tak szybko zabiera......  img/smilies/sad


http://www.danasoft.com/sig-pol.jpg
tamubezbiecz@wp.pl

Offline

 

#17 2008-11-30 21:20:51

inches
Kłusownik
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 1479
płeć:
wiek:
skąd: minus piętro
zainteresowania: nie wiem nie znam się i ogólnie jestem zarobiony

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Kiki napisał(a):

Nie powinniśmy zapomnieć takze o Bogdanie Charęzie ( z Zielina). Co niektórzy z Naszego grona mieli z nim sporo wspólnego. Między innymi ja.

Boguś wszyscy go pamiętamy, zawsze uśmiechnięty no i nie ma to tamto koleś jakich mało itd. itp.

Offline

 

#18 2008-12-07 12:14:01

majster
Oponent
Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 15

Re: Pozostaną na zawsze !!!

moze nie wszyscy znali ale wiekszosc pamieta wypadek na przystanku pks w 1998roku.Tam odeszla nasza kolezanka Ania Borgul  kilka dni przed matura.Tragiczna smierc ktora po dzien dzisiejszy boli i nie pozwala zapomniec

Offline

 

#19 2008-12-07 12:15:33

majster
Oponent
Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 15

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Janek Maj umawialismy nsie na impreze i...... pozostala pzmiec z ostatniej imprezy w Godkowie      NIE POZWOLMY IM ODEJSC Z NASZEJ PAMIECI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline

 

#20 2008-12-07 12:18:29

majster
Oponent
Zarejestrowany: 2008-04-06
Posty: 15

Re: Pozostaną na zawsze !!!

Jeszcze Sławek Łukomski  tyle razem sie przezylo i choc nasze drogi rozeszly sie to i tak pamietamy

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo